شرکت بلژیکی، میانمار را به دلیل کشتار مسلمانان روهینگیایی تحریم کرد

افزایش حملات تروریستی به مساجد در پاکستان

فلسطین؛ ۷ شهید و ۱۵۵ مجروح طی ۷ روز گذشته

درخواست سازمان انگلیسی برای خروج نیروهای سودانی از یمن

پویش توییتری علیه فساد حكومت امارات

تظاهرات جهانی علیه جنایات حکومت کودتا در مصر

یورش خونین پلیس و ارتش هند به شهر «سرینگر» کشمیر

حمله هوایی و توپخانه‌ای اسرائیل به شمال نوار غزه

اسرائیل بهشت تجارت اعضای بدن انسان

بی‌اعتنایی پاناما به تحریم‌های آمریکا علیه ونزوئلا

دعوت فعالان اروپایی برای حمایت از قدس

پوستر: فروش سلاح به عربستان را متوقف کنید

پوستر: گسترش اختلاف و درگیری امارات با عربستان در یمن

تصاویری جدید از نفت‌کش آزاده‌شده ایران

دانمارکی‌ها ایده جدید ترامپ را تمسخر کردند

پرنده‌ای که مانع بیعت با داعش شد!

رئیس شبکه رسانه ای عراق در بازدید از شبکه امام رضا(ع)

روزنامه‌نگار سعودی: فلسطینی‌ها باید از حج محروم شوند!

محاکمه میلیاردر اسرائیلی در ژنو

انتقاد از سکوت ذلت‌بار جهانی مقابل جنایات اسرائیل

يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
کد مطلب: ۱۴۶۸۵
داخلی آرشيو خبر صفحه اخبار جبهه مستکبرین
ساختمانی در تل‌آویو، لانه جاسوسی آمریکا در اسرائیل
ساختمانی در تل‌آویو، لانه جاسوسی آمریکا در اسرائیل
روزنامه عبری زبان آحارونوت فاش کرد که سازمان‌ اطلاعات آمریکا به منظور جاسوسی از وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی آپارتمانی را در تل‌آویو اجاره کرده بود.
به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، ایسنا به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت، براساس این سند که جدیدترین افشاگریهای اسنودن است، پس از آنکه ایهود باراک، منصب وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را در ژوئن ۲۰۰۷ بر عهده گرفت جاسوسان آمریکایی آپارتمانی را در خیابان "فنکس" در تل‌آویو و مقابل آپارتمان ایهود باراک اجاره کردند.

چنانکه سازمان اطلاعات آمریکا پیش‌تر پیام‌های الکترونیکی سفارت رژیم صهیونیستی در نیجریه و کنیا را شنود کرده است.

پیشتر سایت روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرده بود که آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) و آژانس امنیت ملی انگلیس (GCHQ) پست الکترونیکی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، ایهود باراک، وزیر جنگ اسبق و ایهود المرت، نخست‌وزیر اسبق و همچنین نمایندگی‌های رژیم صهیونیستی در برخی کشورها را کنترل کرده است.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی ،پیشتر نیز این سند را روزنامه اشپیگل ، نیویورک تایمز و گاردین منتشر کرده‌اند.
Share/Save/Bookmark